بازدهی یک آگهی به عوامل بسیاری بستگی دارد. عواملی مثل محصول یا خدمات، قیمت کالا یا خدمات، مکان و موقعیت فروشگاه یا مرکز خدمات و ترویج: (4P بازاریابی)، تیتر (خیلی مهم) و متن مناسب و ترغیب کننده و.
اما یکی از مهم ترین فاکتورهای بازدهی آگهی تکرار در آن است؛ به طوری که زمانی که مخاطب به خدمات یا کالای تبلیغ شده نیاز پیدا کند، مرکز خدمات یا فروشگاه X که تبلیغات پی در پی داشته است جزو اولین گزینههای او می شود.
اما داستان یک آگهی در تکرار چگونه پیش میرود؟
ادامه مطلب
درباره این سایت